ست حوله سیلویا موجب تصادف در تهران شد

یک ست حوله سیلویا صورت جداگانه تهیه کنید. توصیه پیش پا افتاده است، اما هنوز هم ارزش گفتن دارد، زیرا از اهمیت کلیدی برخوردار است. به هیچ وجه نباید چیزی غیر از خود صورت را با حوله پاک کنید، زیرا این کار تعداد باکتری های روی آن را ده ها برابر می کند.

به درستی خشک کنید و حوله خود را مرتباً عوض کنید. صورت خود را شستید، صورت خود را خشک کردید، حوله ای را به قلابی در حمام آویزان کردید و … اشتباه اصلی اینجاست.

خشک شدن حوله در حمام گرم و مرطوب، مساعدترین شرایط را برای رشد و تکثیر باکتری ها ایجاد می کند. کارشناسان توصیه می کنند حوله های صورت و هر حوله دیگری را در اتاق روی خشک کن و در حالت ایده آل در بالکن خشک کنید.

حوله های صورت را هر 2 تا 3 روز عوض کنید. فقط چند عدد تهیه کنید و تازه نگه دارید.از حوله های کرکی استفاده نکنید. همه ما حوله‌های کرکی و نرم را دوست داریم.

اما اگر می‌خواهید از مشکلات پوستی جلوگیری کنید، باید از آن‌ها اجتناب کنید. باکتری ها سریعتر در پرزهای ضخیم طولانی تجمع می یابند که حتی پس از شستشو نیز می توانند در آنجا باقی بمانند.

یک حوله ابریشمی راه حل ایده آلی خواهد بود: پارچه صاف راحت ترین خانه برای میکروب ها نیست، نخ های نرم به پوست صورت آسیب نمی رساند، ابریشم بادوام است، به سرعت خشک می شود و برای مدت طولانی دوام می آورد.

از دستمال کاغذی استفاده کنید. شستن حوله بعد از هر بار شستشو غیرواقعی است، اما خرید حوله های کاغذی یکبار مصرف کاملاً غیرواقعی است.

این احتمالاً مؤثرترین راه برای کاهش تماس پوست صورت شما با باکتری است، زیرا هر بار که صورت خود را می شویید به سادگی یک حوله جدید بردارید. عیب بزرگ آن این است که از نظر مالی بسیار پرهزینه تر از چند حوله پارچه ای است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.