حوله سر تا پا موجب رفع خارش پوستی می شود

اگر تئاتر با چوب لباسی شروع می شود، حمام با حوله سر تا پا شروع می شود. در این مقاله از این اکسسوری های نساجی به شما آموزش می دهیم که چگونه بهترین تکه های در خور دسترسی به بدن خود را انتخاب کنید.

کدام حوله بهتر جذب می شود؟ چه چیزی برای بردن با خود راحت است؟ کدام یک بیشتر از بقیه دوام می آورد؟ به دنبال پاسخ در مقاله باشید.

و از این مطالب مفید خواهید آموخت که چه چیزی کارخانه نساجی و سالن زیبایی ما را متحد می کند که کدام وافل به شکل آسیبی نمی رساند و چگونه می توانید در فروشگاه های Cleanelly در نجات سیاره زمین مشارکت داشته باشید.

ما فکر می کنیم شما موافق هستید که باید به محصولات اولویت داده شود. از مواد طبیعی ایده آل پنبه. در این مورد، هر گونه واکنش آلرژیک مستثنی می شود، و احساسات ناشی از حوله های مصنوعی را نمی توان با حساسیت طبیعی حوله های پنبه ای مقایسه کرد.

حوله های نخی کاربردهای مختلفی دارند و در انواع تری و وافل هستند.حوله های تری انتخابی ایده آل برای حمام روزانه، سونا، استخر و باشگاه های بدنسازی هستند.

آنها رطوبت را کاملا جذب می کنند، به خوبی خشک می شوند و حس خوشایندی به پوست می دهند. ویژگی های محصولات تری از چندین پارامتر تشکیل شده است. بیایید هر یک از آنها را جداگانه در نظر بگیریم.

نخ پیچ خورده متراکم تر، مقاوم در برابر سایش است و نقش برجسته را کاملاً نگه می دارد (الگوی ساخته شده در ساختار خود پارچه به وضوح روی آن قابل مشاهده است.

نخ تک نخ به نوبه خود نرم تر، سبک تر، هوادار و مرطوب تر است.در بین نخ های تک نخ، نخ های تاب بلند را به ویژه برجسته می کنیم. درجه یک است و ویژگی های برجسته ای دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.