مادری با پارچه رومبلی مخمل برای فرزندش ژاکت دوخت

اثاثه یا لوازم داخلی سنتی صنایع دستی است که در طول قرن ها برای پد و پارچه رومبلی مخمل صندلی، صندلی و مبل، قبل از توسعه چرخ خیاطی، پارچه های مصنوعی و فوم پلاستیکی تکامل یافته است.

با استفاده از یک پلت فرم چوبی یا تاردار، می‌توان از فنر، شلاق، پر کردن موی حیوانات، علف‌ها و زغال‌سنگ، پشم‌ها، خرچنگ‌ها، قیچی‌ها، بند‌ها، کراوات پرکن، دوخت‌های کور، دوخت بالا، گله‌ها و پارچه‌های چوبی استفاده کرد. با دست.

در قرون وسطی، فضای داخلی خانه راحت تر می شد و اثاثه یا لوازم داخلی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا می کرد. تزیینات عمدتاً از آنچه ما اکنون به عنوان “اثاثیه نرم” در نظر می گیریم تشکیل می شد.

اگرچه سکوهای ساده ای از پارچه بافته شده، بوم یا چرم برای چهارپایه ها، صندلی ها و روکش هایی با تزئینات دقیق وجود داشت که از قبل شروع ابتدایی مبلمان روکش شده را نشان می داد.

در آغاز قرن هفدهم، صندلی‌های صندلی روکش می‌شدند، اما این شکل از اثاثه یا لوازم داخلی هنوز نسبتاً ابتدایی بود. انواع پرکننده ها از خاک اره، علف، پر، تا آهو، بز یا موی اسب مورد استفاده قرار می گرفت.

اگرچه در انگلستان شرکت Livery استفاده از موی بز و آهو را ممنوع کرد و جریمه هایی را برای تخلفات وضع کرد. قیمه را روی یک سکوی چوبی انباشته می کردند و با پارچه رویه تزئینی و میخ در جای خود نگه می داشتند.

این یک شکل گنبدی ساده به سمت صندلی ایجاد کرد. تنها در اواخر قرن هفدهم، اثاثه یا لوازم داخلی شروع به توسعه تکنیک هایی کردند که باعث توزیع و شکل دادن مواد به شکل های کنترل شده تر می شد.

موی فر شده اسب به طور مداوم برای پر کردن استفاده می‌شد که با بخیه‌هایی در ریسمان که از تکنیک‌های سراجی ایجاد شده بود، راحت‌تر در جای خود قرار می‌گرفت. بنابراین لایه‌های چاشنی را می‌توان به طور یکنواخت توزیع کرد و محکم کرد تا در جای خود بماند.

در سطح پایه، بالشتک های اسکواب با استفاده از بند های تافتی پایدارتر می شدند. رول‌های لبه‌های پر شده در جلوی صندلی‌ها ظاهر می‌شوند که برای نگه‌داشتن بالشتک‌ها و بعداً برای نگه‌داشتن بالشتک‌های عمیق‌تر در زیر پوشش بالایی ثابت پشتیبانی می‌کنند.

آنچه ما اکنون به عنوان اشکال و تکنیک‌های اثاثه یا لوازم داخلی «کلاسیک» در نظر می‌گیریم در قرن هجدهم شکوفا شد. قاب های خط و تناسب ظریف با اثاثه یا لوازم داخلی که به طرز ماهرانه ای اجرا شده بودند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.