ماشین بچینگ پلانت موجب خرابی هتل ساووی در لندن شد

اگر فاصله زیادی تا محل ساخت و ساز وجود داشته باشد، بچینگ بتن خشک یک انتخاب ایده آل برای تولیدکنندگان است. در مسیر ساخت و ساز، درام یک کامیون میکسر می تواند به چرخش خود ادامه دهد.

تا از سخت شدن بتن مخلوط جلوگیری کند و از تازگی مواد اطمینان حاصل کند. ماشین بچینگ پلانت بتن خشک دارای شن و ماسه، شن و سیمان برای بچینگ پلانت ها هستند که مقیاس عددی یا دستی را رد می کنند.

کارخانه بتن مخلوط خشک امروزی شامل سیلوهای سیمان، سیستم تغذیه، سیستم کنترل، سیستم توزین و سیستم اختلاط است. سیلوهای سیمان محفظه ای برای نگهداری و تامین مواد اولیه مانند سیمان، ماسه و خاکستر بادی بر حسب ضرورت تولید هستند.

سیستم تغذیه پلی برای اتصال سنگدانه ها و سیستم اختلاط است. دقت سیستم توزین کمیت مواد مخلوط شده را تعیین می کند، بنابراین تاثیر زیادی بر کیفیت بتن مخلوط دارد.

سیستم اختلاط فقط مواد را بدون آب مخلوط می کند. در نتیجه، کامیون میکسر برای انتقال و مخلوط کردن بتن مهم است. سیستم کنترل هسته کل کارخانه است. کارگران تجهیزات بتنی را در اتاق کنترل کار می کنند تا بتوان به اتوماسیون کامل دست یافت.

کارخانه بتن دسته ای مخلوط مرطوب به دلیل جابجایی قابل حمل حمل و نصب آسان است. بچینگ پلانت بتن مرطوب را می توان به دو دسته طبقه بندی کرد.

کارخانه بتن مرطوب نوع ثابت و کارخانه بچ مخلوط مرطوب نوع متحرک. اگر پروژه های ساختمانی زیادی دارید که باید به پایان برسانید، و فاصله از یکدیگر بسیار دور است.

می توانید در چندین پلانت بچینگ مرطوب کوچک و ثابت سرمایه گذاری کنید، در غیر این صورت، می توانید یک بچینگ پلانت متحرک بزرگ را انتخاب کنید.

وقتی این پروژه را به پایان رساندید، می تواند این گیاه را جدا کند، سپس آن را به محل پروژه دیگری منتقل کند. آخرین مدل از یک میکسر پارویی دو شفت استفاده می کند که کیفیت اختلاط قوی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.