سرکه سفید در بازار موجب رفع جوش صورت می شود

از نظر تئوری، بله، نوشیدن سرکه سفید در بازار البته به شرطی که در آب رقیق شده باشد و مخصوصاً برای مصارف غذایی باشد، امکان پذیر است. همه سرکه های به اصطلاح “سفید” یکسان ایجاد نمی شوند.

شما باید به سطح اسیدی آنها تکیه کنید. برای مصرف “غذا” باید سرکه هایی با اسیدیته بین 5 تا 8 درصد انتخاب کرد. در بازار، سرکه هایی با دوز بین 10 تا 14 درصد وجود دارد.

این سرکه ها کاملاً برای مصارف خانگی هستند و برای مثال برای تمیز کردن کتانی و خانه مؤثر هستند. همچنین توجه داشته باشید که همه سرکه‌های سفید لزوماً از تخمیر میوه‌ها ساخته نمی‌شوند.

اغلب سرکه سفید رقیق‌سازی اسید استیک در آب است. بنابراین حتی اگر امکان مصرف خوراکی آنها وجود داشته باشد، عناصر کمیاب را پیدا نخواهیم کرد.

(ویتامین‌ها، مواد معدنی…) که در شراب یا سرکه سیب یافت می‌شوند. بنابراین، اگر مصرف سرکه سفید را برای سلامتی انتخاب کنیم، فقط می‌توانیم از «اسیدیتی» آن، یعنی از یون‌های H+ آن بهره ببریم. ”

سرکه سفید را همیشه باید به میزان یک قاشق غذاخوری سرکه سفید در یک فنجان بزرگ آب در آب رقیق کنید (حدود 15 میلی لیتر سرکه رقیق شده در 250 میلی لیتر آب).

سرکه سیب یک درمان طبیعی است که برای زیبایی موهای زائد، پاکسازی روده بزرگ، کبد یا حتی خلاص شدن از شر جوش های آکنه شناخته شده است. بدون قطع داروهای معمولی، می توان آن را به عنوان یک مکمل آزمایش کرد. در اینجا چگونگی آن است.

در لوازم آرایشی، پوست چرب یا مستعد آکنه یکی از بهترین گزینه ها را پیدا می کند، زیرا سرکه قابض است، به عبارت دیگر منافذ پوست را سفت می کند.

توصیه داروساز: صبح که از خواب بیدار می شوید، یک قاشق غذاخوری سرکه سفید را در یک فنجان بزرگ آب مخلوط کنید. یک پد پنبه ای را در این لوسیون خیس کنید و پوست را تمیز کنید تا سبوم اضافی تولید شده در طول شب از بین برود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.