پارچه مبلی نخی کادویی از طرف مادرشوهر به عروسش

بله، آنها می توانند و طرح ها و رنگ های موجود در پارچه مبلی نخی می تواند ظاهر جالبی به دکوراسیون خانه شما ببخشد. یکی از جنبه‌های مثبت استفاده از این ماده برای پرده‌ها یا حتی پرده‌ها این است که در برابر لکه‌ها مقاومت می‌کنند و راحت‌تر تمیز می‌شوند.

سپس این ماده بسیار بادوام است و نسبت به پارچه های پرده دارای امتیاز مالش مضاعف بالاتری است. اگر می‌خواهید ظاهری رسمی‌تر به یک اتاق داشته باشید، پارچه‌های ضخیم‌تر و سنگین‌تر تودوزی این ظاهر را برای شما فراهم می‌کنند.

اگر پارچه آستر یا پشتی ندارد، تمیز کردن آن بسیار ساده است. فقط پرده های جدید را داخل لباسشویی بیندازید و اجازه دهید ماشین لباسشویی این کار را انجام دهد.

اشکال استفاده از این ماده به جای مواد پرده این است که پارچه روکش فقط در عرض 54 تا 60 اینچ است. ممکن است برای برخی از پنجره ها خیلی کوچک باشند.

سپس یکی دیگر از ایرادات پشتی است که در پشت آن الگوی یکسانی مانند جلو ندارد. این احتمال وجود دارد که بیشتر پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی یک ضد حریق به آنها اضافه شده باشد.

یکی از این مواد CRIB 5 نام دارد و در خود ماده بافته می شود. معنی آن برای شما این است که در تمام مدت شما صاحب یک مبلمان با پارچه روکشی هستید که با آن ضد حریق همراه است. شما محافظت در برابر آتش دارید

یک فکر بزرگ اما وجود دارد. در حالی که انواع خاصی از اثاثه یا لوازم داخلی این محافظت داده می شود، بیشتر برای مکان های گردهمایی رویدادهای خاص مانند تئاتر و غیره، پارچه های مبل و صندلی و غیره برای خانه این محافظت را ندارند.

دلیل این امر این است که هیچ قانون فدرالی وجود ندارد که اقامتگاه ها این محافظت را روی مبلمان خود داشته باشند. کالیفرنیا در سال 1975 قانونی را تصویب کرد تا آن را اجباری کند، اما این برای هر ایالت یکسان نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.