از کلاه دوچرخه سواری فک دار می توان به عنوان ظرف ماهی استفاده کرد

از آنجایی که مدارس آماده می‌شوند تا دانش‌آموزان را برای تابستان آزاد کنند و هوای معتدل‌تری در راه است و دلایل خوبی برای لذت بردن از آب و هوای خوب به ما می‌دهد.

مردم کانادا برای کاهش تصادف از کلاه دوچرخه سواری فک دار استفاده می کنند و صدمات ضربه ها را در حین تصادف کمتر می کنند

شورای ایمنی کانادا می‌خواهد به کانادایی‌ها یادآوری کند که هنگام شرکت در فعالیت‌های چرخدار در فضای باز از کلاه ایمنی استفاده کنند. مانند دوچرخه سواری، رولربلید و اسکیت بورد.

بر اساس گزارش حمل و نقل کانادا، تصادفات دوچرخه سواری جان 52 کانادایی را در سال 2011 گرفت که نسبت به سال قبل از آن 62 کشته کاهش یافته است.

دو سوم تصادفات مرگبار دوچرخه در نتیجه صدمات به سر است. اگرچه از لحاظ تاریخی جدی ترین حوادث شامل برخورد بین دوچرخه سواران و وسایل نقلیه موتوری است، چنین برخوردهایی نادر هستند.

برخورد با وسیله نقلیه کمتر از 20٪ از کل تصادفات را تشکیل می دهد. درصد صدمات گزارش شده در بین دوچرخه سواران. بیشتر صدمات ناشی از سقوط یا برخورد با اجسام ثابت، دوچرخه سواران دیگر یا عابران پیاده است.

به دست آوردن آمار برای تصادفات مربوط به اسکیت بورد یا اسکیت سواری در خط دشوارتر است، اما خطرات در هنگام سفر با سرعت بالا و حفاظت کمی مشهود است.

وقتی صحبت از تصادف دوچرخه می شود، اولین تماس با زمین در هنگام سقوط معمولاً روی پیشانی است. بنابراین محافظت از مغز در هنگام پیاده شدن بسیار ضروری است.

بالشتک اضافی ارائه شده توسط کلاه حتی ممکن است جان شما را نجات دهد. در واقع، مطالعه‌ای در سال 2012 که در مجله انجمن پزشکی کانادا منتشر شد، نشان داد دوچرخه‌سوارانی که کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند.

سه برابر بیشتر از کسانی که کلاه ایمنی استفاده می‌کنند، دچار آسیب‌های کشنده به سر می‌شوند. یک کلاه ایمنی تایید شده توسط انجمن استانداردهای کانادا (CSA) چندین لایه محافظتی را ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.