کیف پول چرم مردانه موجب زیاد شدن پول شما می شود

کیف پول چیزی بیش از مکانی برای نگهداری کارت های اعتباری و پول نقد است. این یک پنجره غیرمنتظره به روح مردی است که صاحب آن است.

آیا کیف پول چرم مردانه ناهموار است یا مینیمال؟ شیک یا اسپرت؟ گزینه‌هایی برای هر نوع مردی وجود دارد، و هدیه‌دهندگان اغلب از اینکه یک پسر می‌تواند در یافتن کیف پول مناسب برای تکمیل زیبایی‌شناسی می باشد.

شگفت‌زده می‌شوند. اگر قرار است هر روز آن را در جیب خود حمل کند، باید برای او کار کند و در برنامه روزانه او دردسرساز نباشد. خبر خوب: اگر اخیراً برای این اکسسوری خرید نکرده‌اید: بهترین کیف پول‌های مردانه طیف وسیعی از گزینه‌ها را دارند.

همه با دو پهلوی سنتی آشنا هستند. این طرح کلاسیک دارای دو بخش است که روی یکدیگر تا می‌شوند و کیف پولی است که پدر شما از آن استقبال می‌کند.

شما اغلب فضای ذخیره سازی زیادی در این طراحی دارید، اما اگر کافی نیست، trifold برای شخصی که نیاز به حمل کارت های زیادی دارد، انتخاب بهتری است.

برای مینیمالیست‌ها، کیف‌پول‌های به سبک دارنده کارت اغلب دارای بدنه باریکی هستند که فقط برای چند کارت و پول اضافی طراحی شده است.

یا گیره پولی وجود دارد که سبک‌ترین گیره در ذخیره‌سازی است، بنابراین برای افرادی که هرگز بیش از گواهینامه رانندگی، یک کارت اعتباری و چند قبض ندارند بهتر است.

ما تعدادی از بهترین کیف‌پول‌های مردانه موجود امروز را گردآوری کرده‌ایم – اینها مدل‌هایی هستند که خودمان حمل می‌کنیم یا به عنوان هدیه می‌دهیم.

از آستین باریک بلروی گرفته تا کیف پول تاکتیکی با مضمون نیروهای ویژه دانگو، این گزینه ها هر جیبی را تغییر می دهند.چرم شناسی همه چیزهایی را که در یک کیف پول می خواهید دارد و هیچ چیز دیگری که ندارید.