کشف هزاران تن زغال لیمو در اعماق دریای مدیترانه

زغال‌ها را به طور مساوی روی لبه فویل قرار دهید، یا حتی کمی از لبه آن بیرون بیایید. آیا جایگزین زغال لیمو قلیان وجود دارد؟ اگر از قلیان سنتی صحبت می کنیم، زغال سنگ تنها راه گرم کردن تنباکو است.

برای منبع تغذیه باید به دیوار وصل شود. پس از آماده شدن زغال‌ها (کاملاً درخشان، بدون اینکه سیاهی روی سطح ظاهر شود)، آماده رفتن روی کاسه هستند.

زغال برقی قلیان خانگی HD ساخته شده از توستر n … از i.ytimg.com اگر زغال ها را ساندویچ کنید و بیشتر طول بکشد از اکسیژن محروم می کنید. این نکات را رعایت کنید و بهترین را برای استفاده خود انتخاب کنید.

کوکونارا، یک زغال بی بو و بی مزه، طعم تنباکوی مورد علاقه شما را در دهانتان ترک می کند. آیا جایگزین زغال قلیان وجود دارد؟ زغال‌ها را به طور مساوی روی لبه فویل قرار دهید، یا حتی کمی از لبه آن بیرون بیایید.

روی کاسه سفالی را با یک صفحه فلزی یا تکه ای از فویل آلومینیومی بپوشانید. به طور کلی، شما با قرار دادن یک صفحه فلزی یا تکه ای از فویل روی آن و قرار دادن یک زغال روی آن، قلیان می کشید. برای استفاده از سنگ های بخار کافیست:

تنها با استفاده از مواد ارگانیک مانند پوسته نارگیل، چوب پرتقال، چوب لیمو و گاهی اوقات بامبو، زغال چوب طبیعی از مواد شیمیایی مورد استفاده در زغال‌های سبک سریع غایب است.

زغال‌های قلیان طبیعی تمیزترین راه برای کشیدن قلیان هستند و به طعم قلیان اجازه می‌دهند واقعاً بدرخشد. ساده‌ترین راه برای روشن کردن این زغال‌ها روی اجاق‌های کویل برقی با کویل گرمایشی یا یک بخاری تک کویل است.

اما می‌توانید اینها را نیز گرم کنید. زغال سنگ با استفاده از اجاق گاز به طور کلی، شما با قرار دادن یک صفحه فلزی یا تکه ای از فویل روی آن و قرار دادن یک زغال روی آن، قلیان می کشید.