کشف دمپایی سفید در غاری مربوط به غارنشینان 3 قرن پیش

مقرون به صرفه: ما در درجه اول بر روی دمپایی سفید هایی تمرکز کردیم که قیمت آنها کمتر از 100 دلار است، اگرچه گزینه هایی در محدوده 150 تا 200 دلار در نظر گرفته ایم.

ما چندان علاقه‌ای به یافتن دمپایی‌های ارزان قیمت نداشتیم، زیرا وقتی صحبت از دمپایی می‌شود، شما واقعاً همان چیزی را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید.

دمپایی های خوب باید بین پنج تا هشت سال دوام بیاورند، و ما فکر می کنیم که ارزش پرداخت بیشتر برای دوام را دارد.

در پاییز 2021، ما چهار مارک جدید را آزمایش کردیم و انتخاب های فعلی خود را مجدداً آزمایش کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که کیفیت در حد یکسان است. در پایان ما چیزی بهتر از توصیه های دیرینه خود پیدا نکردیم.

به دلیل بیماری همه گیر، ما دو سال دمپایی های جدید را در خانه آزمایش کردیم. و ما قبلاً دمپایی ها (در اندازه های مختلف) را با حدود 10 کارمند Wirecutter آزمایش کردیم و از آنها در مورد تناسب، راحتی، پشتیبانی و دوام پرسیدیم.

ما بازخوردهایی را در مورد نحوه عملکرد دمپایی ها روی سطوحی مانند چوب سخت، فرش و پله ها جمع آوری کردیم و نظراتی در مورد سبک و گرما دریافت کردیم.

ما چهار فینالیست برتر دمپایی پشمی را به موسسه فناوری مد آوردیم تا دوام بیشتر در پارچه را ارزیابی کنیم. آزمایشگاه تست در FIT رویه دمپایی ها را از کف آن جدا کردیم و استحکام کششی پارچه را آزمایش کردیم.

ما ثبت کردیم که چند پوند نیرو برای شکستن پارچه لازم است نیروی بیشتر به معنای پارچه قوی تر است ما همچنین از هر پارچه نمونه‌هایی با اندازه مساوی گرفتیم و وزن آن‌ها را اندازه‌گیری کردیم تا مشخص کنیم پارچه‌های متراکم‌تر دوام بیشتری دارند یا خیر مشخص شد.