چرخ گوشت دستی چند کاره از مواد ضایعاتی تولید شده است

آسیاب دستی گیره ای از فولاد ضد زنگ محصولات LEM شماره 10 یک دستگاه سنگین دیگر با صفحه فولادی ضد زنگ دوتایی، چاقوی فولادی ضد زنگ، سه لوله پرکننده و یک ستاره پرکننده در میان دیگر لوازم جانبی عالی است.

مارپیچ آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. کارشناسان می گویند که چرخ گوشت دستی چند کاره گیره دار فولادی ضد زنگ محصولات LEM شماره 10 دارای مهر و موم پلاستیکی است.

از چکیدن خون از دستگاه هنگام چرخ کردن گوشت جلوگیری می کند. LEM ادعا می کند که دهانه گسترده روی گیره به شما امکان می دهد آن را روی هر میزی نصب کنید.

این تجهیزات تهیه گوشت را آسان و لذت بخش می کند. فروشنده آن را به صاحبان خانه، قصابی ها و رستوران هایی که می خواهند سوسیس های خوشمزه، کیک های گوشتی و سایر محصولات گوشتی مرتبط را بدون شکستن هزینه درست کنند، توصیه می کند.

برخی از مشتریان شکایت داشتند که صفحات آن از جنس استنلس استیل نیست. برخی دیگر گفتند بعد از مدتی زنگ زدند. اکثر خریداران از اینکه بدنه چرخ دستی گیره ای استیل ضد زنگ محصولات LEM شماره 10 از مواد کم درجه ساخته شده است که به سرعت زنگ می زند.

لم اما به خریداران توصیه می کند برای جلوگیری از زنگ زدن آن را با دست بشویید، خشک کنید و روغن بزنید. آسیاب دستی گیره ای از جنس استنلس استیل شماره 10 محصول LEM دارای یک ضمیمه سوسیس ساز نیز می باشد.

برخی از کاربران ذکر کردند که کیک های گوشتی دوست داشتنی درست می کند در حالی که برخی دیگر می گویند این بهترین چرخ گوشت دستی برای استخوان است.

به طور کلی، آسیاب دستی گیره ای از فولاد ضد زنگ محصولات LEM شماره 10 همه کاره و به خوبی جلا داده شده است.