چای کیسه ای گلستان در یونان گران ترین نوع چای می باشد

چای کیسه‌های هرمی هرمی بیشتر از کاغذ ساخته شده‌اند. در گذشته، ما از مقدار کمی پلی‌پروپیلن متداول‌ترین نوع پلاستیک به‌عنوان مهر و موم برای دست نخورده نگه داشتن ساختار چای کیسه ای گلستان هرمی خود استفاده می‌کردیم.

مشغول یافتن جایگزینی برای پلی پروپیلن بودم. و خبر خوب، آنها آن را پیدا کردند! این یک ماده گیاهی است که از ذرت گرفته شده است. این بدان معنی است که همه چیز در جعبه های چای ما اکنون گیاهی است. ما یک فنجان برای آن بالا می بریم!

کیسه های چای Pukka Herbs عاری از پلاستیک هستند، با پنبه ارگانیک به هم گره می خورند و کاملا قابل کمپوست هستند. در وب سایت خود (لینک دیگر در دسترس نیست)، آنها گفتند: “Pukka از این نوع مواد استفاده نمی کند.

در عوض، ما از یک دوخت ساده از پنبه ارگانیک و یک فرآیند تا کردن منحصر به فرد استفاده می کنیم. این بدان معنی است که ما نیازی به این کار نداریم.

از پلی پروپیلن برای نگه‌داشتن کیسه‌های چای خود در کنار هم استفاده کنید و بنابراین کیسه‌های چای ما عاری از پلاستیک هستند.

Claire Hughes، مدیر محصول و نوآوری Sainsbury’s، در ژوئیه 2022 به CL گفت: «سال گذشته اولین چای کیسه‌ای با برند گیاهی خود را راه‌اندازی کردیم و سالانه 859 میلیون چای کیسه‌ای را از پلاستیک روغنی به پلاستیک گیاهی تغییر دادیم.

کیسه های چای 100% گیاهی هستند و به صورت صنعتی قابل کمپوست برای دفع از طریق مواد غذایی، باغچه و زباله های خانگی هستند. حرکت ما به سمت کیسه‌های چای گیاهی مستلزم زمان قابل توجه و آزمایش‌های متعدد بود تا اطمینان حاصل شود.

که مشتریان ما همان کیسه‌های چای با کیفیت عالی را دریافت می‌کنند و نمونه دیگری از نحوه اجرای محصولات نوآورانه جدید است که تأثیر کسب‌وکار ما بر محیط‌زیست را کاهش می‌دهد. ”