پوشیدن حوله پالتویی طاووس تبریز در زندان اوین ممنوع شد

اگر یک ست کامل از حوله پالتویی طاووس تبریز بامبو می خواهید، این یکی برای شماست! شما یک حوله بزرگ بامبو برای پاک کردن بدن خود و یک حوله کوچکتر برای دست ها و صورت خود دارید. یک حوله سایز متوسط ​​نیز وجود دارد که حمل آن در سفر راحت است.

این حوله های بامبو بسیار نرم و بسیار جاذب هستند (بیشتر از پنبه). آنها پاک کردن پوست را دلپذیرتر و سریعتر می کنند. این ست در 5 رنگ موجود می باشد که با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید.

حوله های بامبو به طور ایده آل باید در ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد یا کمتر شسته شوند. به طور کلی، همیشه خوب است که لباس ها را حداکثر در دمای 30 درجه سانتیگراد بشویید تا طول عمر آنها افزایش یابد.

این امر همچنین جدا شدن الیاف را از لباس (به خصوص میکروالیاف) که می توانند با آب شسته شوند، کاهش می دهد. همانطور که در بالا توضیح داده شد.

برای اینکه مجبور نشوید هر بار کل حوله خود را بشویید، می توانید از حوله های کوچک بامبو برای صورت استفاده کنید که می توانند با فرکانس بالاتری نسبت به بدن خود شسته شوند.

همچنین توصیه می شود بین هر بار استفاده، حوله خود را به خوبی خشک کنید. برای این کار می توانید از نردبان بامبو استفاده کنید!اولین چیزی که در اولین دست زدن به حوله بامبو به شما توجه می کند نرمی آنهاست!

آنها بسیار نرم تر از حوله های معمولی هستند، که حتی ممکن است در اولین استفاده از آن گیج کننده باشد. بنابراین اگر پوست حساسی دارید، حوله بامبو انتخاب مناسبی است.

اگر حوله های نخی کلاسیک را ترجیح می دهید، حداقل می توانید یک حوله کوچک بامبو برای پاک کردن صورت خود که پوست حساس تری دارد بردارید.