پلی کربنات آیدا موجب ریزش ساختمان مترو پل شد

از پلی کربنات آیدا دو جداره می توان برای انواع سقف ها مانند سقف رستوران روباز، سقف ایستگاه اتوبوس، گذرگاه، اسکله اتومبیل، سقف استادیوم یا کابین دوش استفاده کرد.

گاهی اوقات سازنده آن را به عنوان یک سیستم یکپارچه می سازد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ورق های سقف پلی کربنات اینجا را کلیک کنید.

این ماده ترموپلاستیک یک انتخاب عالی برای سقف داخلی خارجی است زیرا می تواند در برابر دماهای بسیار بالا یا پایین مقاومت کند و بدون هیچ آسیبی با عناصر مقابله کند.

سقف های پلاستیکی 10-15 سال بدون هیچ گونه ناراحتی دوام می آورند. یکی دیگر از ویژگی های عالی این ماده این است که در برابر آتش نیز مقاوم است، بنابراین خطر تصادف وجود ندارد و آن را به یک ماده سقف عالی برای کاربردهای صنعتی تبدیل می کند.

احتمالاً کاربرد پلی کربنات دوجداره در استادیوم ها را دیده اید. این ماده به این دلیل استفاده می شود که امکان انتقال نور از طریق پلاستیک را فراهم می کند که برخلاف شیشه با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود.

به خصوص روی سقف پارکینگ، عالی است. چرا؟ زیرا در تابستان وسیله نقلیه شما را خنک نگه می دارد تا بیش از حد گرم نشود.از این ماده می توان به عنوان جداکننده اتاق در اداره یا محل کار استفاده کرد.

همچنین می توانید به جای شیشه های مات یا دیوارهای چوبی، پلی کربنات دو جداره را به عنوان دیوار نصب کنید. چرا پلاستیک دو جداره روی شیشه؟

یکی از دلایل این است که شما به چیزی مطمئن و محکم به عنوان جداکننده نیاز دارید. شیشه گزینه قابل اعتمادی برای پارتیشن نیست. دیوارهای چوبی می توانند این کار را انجام دهند. با این حال، نسبت وزن به قدرت آنها ایده آل نیست.