مایع دستشویی بزرگ موجب جوان شدن پیرزن 90 ساله در ایتالیا شد

در طول شستشو و شستشو، سورفکتانت به رقیق شدن و حل شدن آلاینده‌ها یا باکتری‌های روی پوست کمک می‌کند و حذف بسیار آسان‌تر و کارآمدتری نسبت به آب به تنهایی امکان‌پذیر می‌کند.

محصولات شستشوی دست مایع معمولاً نسبت به صابون‌های سنتی یا مایع دستشویی بزرگ خشک‌کننده پوست کمتری دارند. ترکیب مرطوب‌کننده‌ها و سایر افزودنی‌های محافظ در فرمول صابون مایع آسان است.

صابون مایع معمولاً کف بسیار غنی‌تری تولید می‌کند و نسبت به صابون سفت روی پوست احساس خوبی دارد، که به نوبه خود کاربران را تشویق می‌کند مدت طولانی‌تری بشویید و در نتیجه باکتری‌ها یا آلودگی‌ها را به طور موثرتری حذف می‌کنند.

صابون دست صنعتی را می توان برای اثربخشی بیشتر روی طیف وسیعی از انواع کثیفی های سخت تر یا سرسخت تر، فرموله کرد. در گاراژها و کارگاه ها، ممکن است به پاک کننده دستی نیاز باشد که بهتر از صابون های استاندارد با چربی و روغن مقابله کند.

در محیط های کارخانه یا تولید، ممکن است لازم باشد صابون های مایعی معرفی شوند که در برابر آلودگی متقاطع بسیار موثر بوده و دارای خواص ضد باکتریایی قوی هستند.

اگر کارمندان به احتمال زیاد دست‌های خود را اغلب می‌شویند، ممکن است صابون دست صنعتی را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌های محافظتی برای پوست سالم‌تر باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که آیا احتمالاً از فرمول صابون دست صنعتی معطر سود می‌برید.

در بسیاری از محیط‌های صنعتی و محل کار، اغلب سودمند است که شستشوی دستی انتخابی خود را با یک ضدعفونی‌کننده دست ترکیب کنید. اینها دسته‌ای از محصولات تمیزکننده دست از خود صابون‌ها هستند، اما از بسیاری جهات به اهداف مشابهی دست می‌یابند.

در بخش زیر، به تفاوت‌های دقیق بین این صابون‌ها می‌پردازیم، از آنجایی که صابون دست برای تجزیه و رقیق کردن کثیفی، چربی و باکتری‌ها با آب طراحی شده است.