لباس دخترانه کاراته موجب مرگ بهترین بازیکن تیم کشوری شد

این باعث می شود که رنگ موجود در پارچه گی شما با رنگ های لباس دخترانه کاراته دیگر مخلوط شود که می تواند منجر به محو شدن رنگ ها یا حتی سوراخ هایی در پارچه شود.

اگر می‌خواهید آن را با لباس‌های دیگر نشویید تا زمانی که می‌توانید کاراته گی خود را جدید نگه دارید. هر هنر رزمی خاصی یونیفرم مربوط به خود را دارد.

رنگ آن یونیفرم نمادی از سبک و سنت های هنر رزمی است. این یونیفرم ها به تمایز بین ژانرهای مختلف هنرهای رزمی کمک می کنند، بنابراین اگر به دنبال پیوستن به یک سبک یا مدرسه خاص هستید، مهم است که بدانید لباس فرم چگونه است.

دلیل اصلی این تداعی این است که با یک نگاه بتوانید متوجه شوید که یک نفر چه نوع هنر رزمی انجام می دهد. همچنین برای مربیان مفید است که دانش آموزان را با رنگ های gi آنها متمایز کنند تا آموزش شخصی تری به آنها بدهند.

پوشیدن گیسوها با رنگ های دیگر یک نه است. انواع مختلفی از لباس های رزمی وجود دارد، زیرا بستگی به رشته یا سبک هنرهای رزمی شما دارد.

گی سفید که معمولا توسط تکواندوکاران پوشیده می شود نشان دهنده یکنواختی و برابری است، زیرا همه تمرینات خود را با گی سفید خود شروع می کنند و راه خود را برای به دست آوردن کمربندهای رنگی خود ادامه می دهند.

همچنین نماد پاکی نیت آنها هنگام شروع تمرین است. رنگ کمربند نیز نشانه ای از مهارت فرد است. برای مثال، کمربند سیاه نشان دهنده سطح توانایی متخصص است.

یونیفرم به شما انعطاف و محافظت می دهد، اما همچنین باید به شما اجازه حرکت آزادانه بدهد. این یونیفرم از شلوار و یک تاپ ژاکت مانند تشکیل شده است که در قسمت کمر با یک کمربند به هم متصل می شود.