قهوه لاوازا یک کیلویی شما را به اندام دلخواهتان می رساند

قهوه کم کالری است و اثرات چربی سوزی آن مشخص است. بنابراین می توان آن را در رژیم لاغری ادغام کرد و در عین حال به اصلاح ظاهر کمک کرد.

قهوه لاوازا یک کیلویی منبع آنتی اکسیدان است. اینها که پلی فنول نامیده می شوند، به محافظت از سلول ها و خنثی کردن سلول های سرطانی کمک می کنند.

یک واقعیت جالب دیگر که توسط برخی مطالعات برجسته شده است: آنتی اکسیدان های بیشتری از قهوه نسبت به میوه ها و سبزیجات دریافت می کنیم.

قهوه در برابر دو سرطان محافظت می کند: سرطان کولورکتال و سرطان کبد. به طور دقیق تر، مصرف منظم قهوه خطر ابتلا به سرطان کبد را تا 40 درصد و خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را تا 15 درصد کاهش می دهد.

قهوه به سردرد کمک می کند. اگر همراه با پاراستامول یا آسپرین مصرف شود، اثرات ضد درد آن ده برابر افزایش می یابد. قبل از مصرف دارو، از پزشک خود راهنمایی بخواهید.

قهوه با ترشح آنزیم های گوارشی که فعال می کند، عبور روده را بهبود می بخشد. همچنین یک ادرارآور عالی است. در مورد افرادی که بیماری های مربوط به مری یا زخم های مری دارند نیز مراقب باشید.

کافئین در حین تلاش ورزشی اثر دوپینگ دارد و انقباض عضلانی را تقویت می کند. این به بدن اجازه می دهد تا چربی را به عنوان اولین منبع انرژی برای سوزاندن در طول فعالیت بدنی هدف قرار دهد.

بر اساس مطالعات متعدد، افرادی که به طور منظم قهوه می نوشند کمتر به این سندرم مبتلا می شوند. در میان آنها، خطرات 30 تا 60 درصد به لطف عملکرد محافظ عصبی کافئین کاهش می یابد.

مصرف منظم قهوه خطر ابتلا به این بیماری را تا 65 درصد کاهش می دهد. قهوه با افزایش دفع منیزیم، پتاسیم، کلسیم و سدیم به جلوگیری از تشکیل سنگ کیسه صفرا کمک می کند.

اگرچه می تواند فشار خون را افزایش دهد و نوشیدن آن در دوزهای زیاد می تواند خطرناک باشد، اما زمانی که قهوه به طور معقول مصرف شود بی خطر است. حتی خطر ابتلا به حوادث قلبی عروقی و همچنین ابتلا به مشکلات قلبی را تا 20 درصد کاهش می دهد.