قهوه لاوازا مشکی موجب درمان پسوریازیس می شود

قهوه فواید بسیاری برای سلامتی دارد. اول از همه، غنی از آنتی اکسیدان است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سرطان کبد را کاهش می دهد.

حتی برخی از مطالعات نشان می دهد که افرادی که قهوه لاوازا مشکی می نوشند 20 درصد کمتر در معرض سکته مغزی هستند. قهوه نیز در فهرست غذاهای ضد سرطانی است که توسط موسسه تحقیقات سرطان آمریکا منتشر شده است.

همچنین به دلیل محتوای کافستول و Kahweol که به سم زدایی کبد کمک می کند، متحد کبد است. همچنین، همانطور که هر قهوه‌نوشی می‌داند، نوشیدن قهوه به انتقال روده کمک می‌کند و اثر ملین ملایمی دارد.

اما چرا اینطور است؟ این از این واقعیت ناشی می شود که یکی از تنها نوشیدنی هایی است که حاوی فیبر رژیمی است، حدود 2 گرم در هر فنجان 25 میلی لیتر.

وقتی قهوه در حد اعتدال مصرف شود، به یک متحد غیرمنتظره برای بدن ما تبدیل می شود. در واقع، حاوی بسیاری از مواد مغذی لازم برای عملکرد مناسب متابولیسم ما است.

به ویژه سرشار از ویتامین های B3، B2 و B5 و همچنین منیزیم و عناصر کمیاب مانند مس است. همانطور که قبلاً دیده ایم، حاوی آنتی اکسیدان های زیادی، عمدتاً پلی فنول ها نیز می باشد.

اول از همه، قهوه یک نوشیدنی بدون کالری است که مستقیماً مصرف شود. همچنین به داشتن خواص سرکوب کننده اشتها برای تنظیم اشتها شناخته شده است. در نهایت، مصرف آن باعث افزایش متابولیسم می شود.

جالب اینجاست که در یک بررسی علمی که توسط BMC در ژانویه 2021 منتشر شد، محققان نشان دادند که نوشیدن قهوه غلیظ 30 دقیقه قبل از تمرین بدنی باعث افزایش چربی سوزی می شود!