قابلمه گرانیتی زرساب سایز ۲۶ از جنس طلا در کاخ سفید ربوده شد

انتخاب ظروف مناسب درست مانند انتخاب بهترین سلاح هنگام رفتن به نبرد است. شما باید یک مجموعه ظروف آشپزی داشته باشید که بتواند هر روز آن نبرد را پشت سر بگذارد و پیروزمندانه و بدون خط و خش از آن خارج شوید.

ظروف و قابلمه گرانیتی زرساب سایز ۲۶ مانند نام خود از سنگ طبیعی ساخته نمی شوند. در واقع از هسته ای ساخته شده است که از فولاد ضد زنگ خالص یا فولاد کربنی ساخته شده و سپس با مینای چینی پوشانده شده است.

این پوشش به آن روکشی نچسب و صاف می بخشد که وظیفه ایمن نگه داشتن ظروف از مواد شیمیایی خطرناک و واکنش آنها با غذا را بر عهده دارد. این ظروف به دلیل ظاهر سنگی و ماندگاری فوق العاده آن نام خود را گرفته است.

با اطلاعاتی که در دست دارید، اکنون می توانید تصمیم بگیرید که آیا ظروف گرانیتی برای شما ایده آل است یا خیر؟ البته که نه! شما باید تمام مزایا و معایب آن را بررسی کنید تا بتوانید به یک تصمیم آگاهانه برسید.

ظروف گرانیتی چندین مزیت را نشان می دهد که می توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید و دلایل بیشتری برای انتخاب این ظروف به شما ارائه می دهد.

ایمن و سالم این ظروف آشپزی ایمن و سالم است، که هنگام انتخاب چیزی که بتواند غذای شما را لمس کند بسیار حیاتی است.

با مشکوک شدن بسیاری از تابه ها به دلیل ترکیب شیمیایی شان، ظروف گرانیتی گزینه ای مطمئن و عاری از مواد شیمیایی مضر مانند کادمیوم، APEO، PFOA، PFOS، PTFE و سرب است.

این ظروف غیرسمی در آشپزخانه بی اثر می ماند و با غذاهای اسیدی واکنش نشان نمی دهد. و یکی دیگر از مواردی که آن را سالم می کند، استفاده از کره و روغن کمتر در هنگام پخت و پز است.