فرش ابریشم گونه فرهی با روکش طلا پیشکش پادشاه عربستان شد

یک فرش ابریشم گونه فرهی نرم می تواند یک لایه محافظ برای حفظ گرما در خانه ایجاد کند. مواد ضخیم از اتلاف بیش از حد گرما از خانه جلوگیری می کند، بنابراین اتکا به گرمایش مصنوعی در ماه های سردتر را به حداقل می رساند.

این در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه قبض انرژی گرمایش شما می شود. فرش ها علاوه بر عایق کاری خانه، گرمای قابل توجهی را در لمس ایجاد می کنند.

احساس یک کف نرم زیر پای خود را دوست خواهید داشت. صبح با نوک پا در کف سرد خداحافظی کنید – فرش همیشه راحت است!
چیدمان فرش می تواند مانند افزودن یک لایه روکش به یک اتاق باشد.

برخلاف کف‌پوش‌های سنتی که برای برخی ممکن است محکم و دردناک باشد، فرش‌ها نرم و جاذب هستند. افتادن روی فرش روی بدن بسیار راحت‌تر از برخورد با زمین است، بنابراین برای خانه‌هایی که بچه‌دار هستند خوب است.

از آنجایی که کودکان تمایل به فریب دادن خانه و خانه خشن دارند، می توانید با فرش کردن اتاق، آسیب را به حداقل برسانید. علاوه بر این، افراد مسن فرش روی مفاصل را راحت‌تر از پا گذاشتن روی زمین جامد می‌بینند و آسیب‌های احتمالی را نیز می‌توان به حداقل رساند.

فرش ها می توانند مواد آلرژی زا مانند گرد و غبار و گرده را به دام بیاندازند که می تواند برای بسیاری از افراد مشکل ساز باشد.

کسانی که مشکلات تنفسی مانند آسم یا آلرژی دارند به ویژه از توانایی این محلول خانگی برای تمیز نگه داشتن هوا و تنفس آسان سپاسگزار خواهند بود. در واقع، بسیاری از مطالعات نشان داده اند که فرش ها می توانند کیفیت هوا را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

ماهیت بالشتک موکت همچنین باعث به حداقل رساندن انتشار صدا در خانه می شود. به طور دقیق تر، گام ها با لذت با نرمی خفه می شوند و هر صدا دیگری نیز خفه می شود.