عدس برای سنگ کلیه افرادی که بیمار هستند بسیار مناسب است

دوز خاصی برای عدس برای سنگ کلیه وجود ندارد. می توانید آنها را چندین بار در هفته بدون هیچ مشکلی در منو قرار دهید! بسیار مغذی هستند.

با تامین بسیاری از عناصر مفید برای بدن (پروتئین ها، کربوهیدرات های پیچیده، فیبرها، مواد معدنی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه) به طور موثری سیر می شوند.

نکته: رژیم غذایی خود را برای نتایج بهتر بر سلامت خود تغییر دهید. ترجیح دهید لنزهای با کیفیت بخرید تا بیشترین مزایا را داشته باشید! لنزهای بی کیفیت اثرات مورد انتظار را نخواهند داشت و تمام خواص این حبوبات باورنکردنی را به همراه نخواهد داشت.

عدس ارگانیک تمام فضیلت های عدس را بدون آفت کش ها و فلزات سنگین برای شما به ارمغان می آورد.شما عدس را همه جا خواهید یافت، اما نه همیشه با کیفیت. با خرید لنزهای بی کیفیت، از خواص آن کاسته می شود و مزایای مورد انتظار را نخواهید داشت.

زیرا در کنار سایر مواد نامطلوب، آفت کش ها و فلزات سنگین را نیز مصرف خواهید کرد. ما به شما توصیه می کنیم ترجیحاً عدس ارگانیک بخرید. آنها کمی گران تر هستند اما بسیار مقرون به صرفه و برای سلامتی شما بهتر هستند.

تحقیقات و مطالعات زیادی بر روی حبوبات و عدس انجام شده است تا اثر آنها بر بدن مشخص شود. در نتیجه مصرف منظم حبوبات فواید سلامتی متعددی دارد.

نشان داده شده است که حبوبات می توانند از جمله در کنترل دیابت، بیماری های قلبی عروقی و پیشگیری از سرطان روده بزرگ عمل کنند. علاوه بر این، مؤسسه تحقیقات سرطان آمریکا، یک سازمان مهم که به تحقیقات سرطان اختصاص دارد.

توصیه می کند که عمدتاً غذاهای با منشاء گیاهی مصرف کنید: میوه ها و سبزیجات، حبوبات و غلات. توصیه می شود تا حد امکان از محصولات فرآوری شده پرهیز کنید.