شیشه رفلکس دو جداره را می توان برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده کرد

نحوه اتصال شیشه رفلکس دو جداره اسپایدر نقطه ای است و شیشه عنکبوتی از شیشه های خود ایستاده و مدرن محسوب می شود.

شیشه اسپایدر دو جداره علاوه بر داشتن شفافیت بالا، وزن بسیار مناسب و سبکی دارد و از طرفی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد.

این نوع شیشه در سال های اخیر وارد بازار شده است و با کمک O-ring می توان شیشه های چهار جداره اسپایدر را نیز تولید کرد. قیمت شیشه مانند اکثر اجسام به قیمت مواد اولیه بستگی دارد.

البته قیمت این شیشه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثلاً کیفیت مواد، شفافیت، ضخامت شیشه، ابعاد و اندازه و … البته هر چه ایمنی و مقاومت شیشه دوجداره در برابر بیشتر باشد. ضربه و طوفان و … قیمتش هم افزایش می یابد.

o قاب را اندازه گیری کنید (آلومینیوم یا UPVC)، ابتدا از لبه داخلی اول تا لبه بیرونی دوم اندازه گیری می کنیم. سپس 2.8 سانتی متر به طول این عدد اضافه کنید و آن را در نظر بگیرید.

تعداد ذکر شده ممکن است بسته به نمایه متفاوت باشد. سپس شیشه را با توجه به اندازه گیری و با در نظر گرفتن کاربرد مورد نظر برش می دهیم.

اسپیسرهای حرارتی دو جداره متناسب با اندازه هر شیشه برش داده می شوند. توجه داشته باشید که برای ورود به گاز از اسپیسرهای سوراخ دار استفاده می شود.

داخل اسپیسرها با مواد ضد رطوبت پر شده و طول و عرض اسپیسرها از گوشه ها به هم متصل می شوند. وقتی اسپیسر کامل شد روی یکی از لیوان ها و شیشه دیگر روی آن قرار می گیرد.

برای تزریق گاز از دو گوشه سوراخ دار در قطر شیشه استفاده می شود و با کمک دستگاه تزریق گاز گاز آرگون از یک طرف وارد می شود و هوای داخل شیشه را برای خروج به سمت دیگر گوشه سوراخ شده هدایت می کند. پس از تزریق گاز، آب بندی کامل خواهد شد.