شکلات شونیز شیری موجب جوان شدن نامادری سیندرلا شد

شکلات یاقوتی زمانی که این نوع شکلات در سال 2017 به بازار عرضه شد، به آن لقب چهارمین نوع شکلات داده شد. شکلات یاقوتی توسط Barry Callebaut، سازنده شکلات بلژیکی پیشنهاد شد.

شکلات یاقوتی رنگ قرمز متمایز صورتی دارد که آن را از سایر انواع شکلات شونیز شیری متمایز می کند. برخلاف برخی تصورات قبلی، شکلات یاقوتی یک شکلات سفید رنگی نیست.

در عوض، این رنگ نتیجه کاکائو خاصی است که در فرآیند تولید به کار می رود که به دانه کاکائو یاقوت معروف است. لوبیا عمدتاً در اکوادور، برزیل و ساحل عاج کشت می شود.

از آنجایی که این تنوع کاملاً جدید است، هنوز هیچ تعریف استانداردی برای مقادیر متفاوت هر عنصر وجود ندارد. با این وجود، شکلات یاقوتی حاوی 47.5 درصد کاکائو و 26.3 درصد شیر است.

شکلات طلایی در کنار شکلات یاقوتی، شکلات طلا یکی از پر تقاضاترین شکلات های اخیر بوده است. و این تقاضا همچنان رو به افزایش خواهد بود.

در واقع، طعم شکلات کاراملی غلیظ آن مانند مخلوطی از تافی، خامه، کره و مقداری نمک – اکنون برای بسیاری از مردم به چیزی شبیه به یک وسواس تبدیل شده است.

طعم گرم و رنگ کهربایی شکلات طلایی هر دو ویژگی بارز ترکیب کاراملی شده شیر و شکر است. می توانید آن را در قالب بلوک استاندارد خریداری کنید یا روی برخی از دونات های اسپانیایی برس بزنید.

فقط چشیدن این شکلات برای خودتان جواب می دهد که چرا افراد بیشتری عاشق آن شده اند. شکلات طلایی نسبتاً جدید در بازار است و هنوز مانند سایر انواع شکلات شهرت ندارد، اما این به هیچ وجه کیفیت آن را محدود نمی کند.

فروشگاه های بیشتری شکلات طلا را در لیست خود قرار می دهند. اگر این نوع شکلات در آینده نزدیک به یک رهبر بازار تبدیل شود جای تعجب نخواهد بود.