زنی با تیشرت زنانه سایز بزرگ همسرش را به قتل رساند

هنگام طراحی یک تصویر سفارشی برای چاپ روی تیشرت زنانه سایز بزرگ اندازه صحیح یا از پیش تعیین شده ای وجود ندارد که باید از آن پیروی کنید. این همچنین به این معنی است که ممکن است با هر اندازه طرح تیشرتی که انتخاب می کنید.

خودتان را حدس بزنید. با این حال، لازم نیست کمی نگران باشید، زیرا این مقاله شما را در فرآیند تعیین ابعاد مناسب طرح پیراهن راهنمایی می کند.

اولین چیزی که باید در نظر گرفته شود، نوع لباسی است که قرار است تصویر را روی آن چاپ کنید. لباس‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید طرحی سفارشی روی آن‌ها چاپ کنید، مانند تی‌شرت، هودی، تاپ، گرمکن، پیراهن آستین بلند و چندین لباس دیگر.

نوع لباس یک نکته مهم است زیرا تعیین می کند که آیا تمام سطح لباس را برای چاپ دارید یا اینکه باید فضایی برای یک عنصر یا لوازم جانبی طراحی مانند جیب، هود یا یقه بگذارید.

از آنجایی که ما در مورد ابعاد طراحی تیشرت صحبت می کنیم، می دانید که تیشرت ها معمولا با جیب جلویی مانند هودی یا پیراهن عرضه نمی شوند.

به همین دلیل است که فضای بیشتری برای چاپ دارند. در مرحله بعد، اندازه لباس را در نظر بگیرید. . هرچه اندازه بزرگتر باشد، فضای بیشتری برای چاپ تصویر خواهد داشت.

در Printbest، قسمت قابل چاپ در اکثر لباس‌های مردانه و زنانه از 3 اینچ زیر یقه شروع می‌شود. برای مردانه یونی‌سکس XS، زنانه S و هر چیز کوچک‌تر، ناحیه قابل چاپ از 2 تا 2.5 اینچ زیر یقه شروع می‌شود.

به طور کلی، حداکثر منطقه چاپ برای جلو و پشت یک تیشرت 12 اینچ در 16 اینچ است. برخی از شرکت‌های چاپ، از جمله Printbest، طرح شما را روی لباس‌های سایز کوچک‌تر کوچک می‌کنند تا تصویر در ناحیه قابل چاپ قرار گیرد.