زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال

فریزرهای خانگی باید در دمای ۰ درجه فارنهایت (۱۸- درجه سانتیگراد) یا کمتر نگهداری شوند برای نظارت بر دما از دماسنج دستگاه استفاده کنید.
از آنجایی که انجماد مواد غذایی را به طور نامحدود ایمن نگه می دارد، زمان نگهداری در یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت فقط برای کیفیت (طعم، رنگ، بافت و غیره) توصیه می شود. نکات اضافی فریزر عبارتند از:
از بسته بندی مناسب استفاده کنید قیمت عروسک روسی برای کمک به حفظ کیفیت و جلوگیری از سوختن فریزر، از کیسه های پلاستیکی فریزر، کاغذ فریزر، فویل آلومینیومی فریزر یا ظروف پلاستیکی با نماد دانه برف استفاده کنید.
ظروفی که برای نگهداری طولانی مدت در فریزر مناسب نیستند (مگر اینکه با کیسه یا بسته بندی فریزر پوشانده شده باشند) شامل کیسه های پلاستیکی نگهداری مواد غذایی، کارتن های شیر، کارتن های پنیر دلمه، ظروف خامه فرم گرفته، ظروف کره یا مارگارین، و کیسه های نان یا سایر محصولات است.
اگر گوشت و مرغ را در بسته بندی اصلی خود بیش از 2 ماه منجمد کنید، روی این بسته ها را با فویل سنگین، بسته بندی پلاستیکی یا کاغذ فریزر بپوشانید. یا بسته را داخل کیسه فریزر قرار دهید.
یخچال
روش های ایمن ذوب را دنبال کنید سه راه برای یخ زدایی ایمن مواد غذایی وجود دارد: در یخچال، در آب سرد یا در مایکروویو. از قبل برنامه ریزی کنید و غذاها را در یخچال آب کنید.
بیشتر غذاها به یک یا دو روز نیاز دارند تا در یخچال یخ بزنند، به جز اینکه اقلام کوچک ممکن است در طول شب یخ زدایی شوند.
هنگامی که غذا در یخچال ذوب می شود، می توان آن را بدون پختن مجدد منجمد کرد، اگرچه ممکن است به دلیل رطوبت از دست رفته در اثر ذوب، کیفیت آن کاهش یابد.
برای آب شدن سریعتر، غذا را در یک کیسه پلاستیکی ضد نشتی قرار دهید و آن را در آب سرد غوطه ور کنید. هر 30 دقیقه آب را عوض کنید و بلافاصله پس از آب شدن بپزید.
هنگام استفاده از مایکروویو، برنامه ریزی کنید گوشواره طلا که بلافاصله پس از ذوب آن را بپزید. آب کردن غذا روی پیشخوان آشپزخانه توصیه نمی شود.
غذاهای منجمد را با خیال راحت بپزید صندل مجلسی زنانه گوشت خام یا پخته شده، مرغ یا کاسرول را می توان از حالت یخ زده پخت یا دوباره گرم کرد، اما زمان پخت آن حدود یک و نیم برابر طول می کشد.
دستورالعمل های پخت روی بسته بندی را دنبال کنید تا از ایمنی غذاهای منجمد تجاری اطمینان حاصل کنید مطمئن شوید که از دماسنج مواد غذایی برای بررسی اینکه آیا غذا به دمای داخلی ایمن رسیده است یا خیر استفاده کنید.
  • منابع:
    1. Refrigerator and Freezer Storage
  • تبلیغات: 
    1. شکستن قلک محک در ملا عام
    2. استفاده از شامپو برای پاکسازی اثر رنگ روغنی!
    3. شیشه 4 میل ساختمانی رنگی
    4. فواید دارویی و آنتی اکسیدانی عسل