خرما عمده تهران را می توان برای دمان دیابت مصرف کرد

خرما را می توان به راحتی در تمام سال در خواربارفروشی ها در دسترس قرار داد. با این حال، برخی از انواع میوه های تازه، نرم و با کیفیت فقط از سپتامبر تا دسامبر در دسترس هستند.

در برخی از مناطق خشک آفریقا، خرما عمده تهران در حالی که به بلوغ می رسد جمع می شود و اجازه می دهد تا در داخل کوزه ها برسد. در فروشگاه ها ممکن است با انواع نمایشگرهای نرم، نیمه خشک و خشک برای فروش مواجه شوید.

در خانه، آنها را در دمای اتاق در یک ظرف دربسته هوا در مکانی خنک نگهداری کنید تا چندین ماه به خوبی نگهداری شوند. خرماهای باکیفیت که مستقیماً از دسته میوه ها به صورت دستی چیده شده و به عنوان یک نوع مرغوب در بازار به فروش می رسد.

در مقیاس تجاری، اکثر آنها با بریدن کل خوشه، بخور، تمیز، درجه بندی، بسته بندی، نگهداری در یخچال، و بر اساس تقاضا به بازار عرضه می شوند.

حساسیت به میوه خرما یک اتفاق نادر است. میوه ها برای نوزادان و زنان باردار بی خطر هستند. با این حال، در برخی از افراد حساس به گرده خانواده غان، قرار گرفتن در معرض گرده درخت خرما ممکن است واکنش های حساسیت متقابل ایجاد کند.

به همین دلیل از هر گونه مواد غذایی حاوی فرآورده های خرما در این افراد خودداری کنید. (سلب مسئولیت پزشکی).علاوه بر این، این میوه دارای سطوح متوسطی از ویتامین های گروه B کمپلکس و همچنین ویتامین K است.

حاوی مقادیر سالم پیریدوکسین (ویتامین B-6)، نیاسین، اسید پانتوتنیک و ریبوفلاوین است. این ویتامین ها به عنوان کوفاکتورهایی عمل می کنند تا به بدن در متابولیسم کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها کمک کنند.

ویتامین K برای بسیاری از عوامل انعقادی در خون و همچنین در متابولیسم استخوان ضروری است.آنها حاوی آنتی اکسیدان های پلی فنولیک فلاونوئید مفید برای سلامتی هستند که به نام تانن شناخته می شوند.