حنای سیاه هندی از ریزش مو جلوگیری می کند

مدتی از بنزن و انواع آن مانند نفت سفید یا بنزین برای گرفتن سریع و تیره رنگ حنای سیاه هندی استفاده می شود. اینها به اندازه PPD خطرناک نیستند اما هنوز برای شما خوب نیستند.

وقتی حنا مخلوط با بنزن روی شما بمالید، احساس سوزش خواهید داشت. به سرعت رنگ تیره را ترک می کند. حنای طبیعی مدت بیشتری طول می کشد تا لکه های تیره ایجاد کند. به همین ترتیب، حنای تقلبی سریعتر از حنای طبیعی محو می شود.

به احتمال زیاد می توانید این نوع حنا را با بو تشخیص دهید زیرا عطر آن روغن های طبیعی نخواهد بود. بنزن جزئی در نفت خام، بنزین، پلاستیک، حلال‌های خشن و سایر فرآورده‌های نفتی است.

هنگامی که به پمپ بنزین می روید، متوجه می شوید که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گاز ممکن است باعث سرطان و آسیب های دیگری شود. همین احتیاط در اینجا نیز صادق است. از هنرمند بپرسید حنای من چه رنگی خواهد بود.

اگر جواب این است که سیاه است، نباید از آن محل حنا بگیرید. رنگ لکه حنا از نارنجی تا مایل به تیره است. راه های مختلفی برای به دست آوردن رنگ تیره مارونی براق از حنا وجود دارد.

حنای طبیعی مدت زمان بیشتری طول می کشد تا لکه دار شود اما مدت زمان بیشتری نیز باقی می ماند. در مقابل، حنا مخلوط با مواد شیمیایی، رنگ تیره را خیلی سریع تولید می کند.

اما به زودی محو می شود. اگر هنرمند بگوید می توانید خمیر حنا را ظرف چند ساعت بشویید و لکه حنا حدود 3 روز باقی می ماند، مواد مشکوک هستند.

راه های مختلفی برای حفظ لکه تیره حنا برای مدت طولانی تری در پوست وجود دارد. در اینجا چند نکته برای حفظ لکه حنا برای مدت طولانی وجود دارد.

در تصاویر خمیر حنا سیاه به نظر می رسد اما به رنگ سبز تیره یا قهوه ای است. اگر می بینید خمیر اعمال شده سیاه است، این کار را نکنید.
عطر خمیر حنا باید مطبوع باشد.

ترکیبی از برگ ها با روغن طبیعی است. اگر بوی مواد شیمیایی یا بنزین به مشام می رسد، حنای طبیعی دریافت نمی کنید. استفاده از حنا مانند استفاده از خمیر دندان در پوست است.

هیچ سوزش یا احساس عجیبی نباید وجود داشته باشد. بهترین کار این است که با اندازه کوچک یا با نقطه تست کنید. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، باید با طراحی کامل پیش بروید.