با کارتن موزی دست دوم می توان سوخت فسیلی تهیه کرد

مدیریت زباله جامد و بازیافت زباله مقوا و کارتن موزی دست دوم (CWR) توجه و تحقیقات زیادی را در چندین کشور از جمله دانمارک ، آمریکا استرالیا ، آفریقای جنوبی و هند به خود جلب کرده است.

مطالعات نادری در مورد زباله های جامد در لیبی انجام شده است که نشان می دهد هنوز مدیریت مناسبی وجود ندارد [3، 6]. بنابراین، هنوز کار برای ایجاد یک پایگاه داده، اطلاعات و آمار در مورد CWR، جمع آوری، حمل و نقل و درمان مورد نیاز است.

در این مقاله شاخص های اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت و عواملی که برای موفقیت اقتصادی پروژه مهم تلقی می شوند مشخص شد. بازیافت مقوا مقوا یکی از پرمصرف‌ترین مواد برای بسته‌بندی است و به اشکال مختلفی عرضه می‌شود.

همچنین به عنوان مقوا راه راه شناخته می شود. این یک ماده قابل بازیافت است که برای صرفه جویی در هزینه می تواند توسط کارخانه های مقوا بازیافت شود.

این یک ماده قابل بازیافت است که می تواند توسط کارخانه های مقوا بازیافت شود تا در هزینه صرفه جویی شود، به جای اینکه در محل دفن زباله یا سوزانده شود.

بازیافت مقوا عبارت است از پردازش مجدد و استفاده مجدد از ورق های ضخیم یا کاغذهای چندلایه سفت که استفاده شده، دور ریخته شده یا به عنوان زباله در نظر گرفته شده است.

محصولاتی که از مقوای بازیافتی ساخته می شوند شامل جعبه های مقوایی بیشتر، کارتن های تخم مرغ و حتی بستر بچه گربه ها هستند. میسوراتا سومین شهر بزرگ لیبی است.

به جامعه ای حدود 400000 نفر خدمات می دهد. این مطالعه در شهر Misurata، که در قسمت شمال غربی لیبی قرار دارد، به عنوان مطالعه موردی انجام شده است.

در این مقاله، مطالعه امکان سنجی CWR در شهر Misurata از طریق یک بررسی گسترده حاوی اطلاعات در مورد جمع آوری، حمل و نقل داخلی و تصفیه مورد بررسی قرار گرفته است.