از خودکار خودنویس پارکر می توان در کره مریخ به راحتی استفاده کرد

اگر به دنبال خودکار خودنویس پارکر برای نوشتن روی کاغذ تیره یا اضافه کردن نکات برجسته به آثار هنری خود هستید، شاید به قلمی نیاز دارید که با جوهر سفید پر شده باشد.

ما طرفداران این قلم ژل سفید هستیم که از برند مورد علاقه ما، Uni-Ball می آید. نوک آن جوهر را به طور پیوسته و روان با خراش ناچیز ارائه می دهد و رنگ سفید به طور قابل اعتمادی مات است تا خطوط یکنواختی را ایجاد کند که به خوبی روی صفحه ظاهر شوند.

این خودکارهای مورد علاقه دانش آموزان دهه 90، هرگز از مد نمی افتند. در واقع، آنها اولین قلم جوهر ژل بودند که وارد بازار شدند. آنها هر از چند گاهی از این کار رد می شوند، اما در تعداد رنگ هایی که می توانید بخرید، از رقبا پیشی می گیرند.

به عنوان مثال، این مجموعه 10 تایی کلاسیک در رنگ‌های کاربردی مانند آبی، قرمز و مشکی عرضه می‌شود، اما می‌توانید رول‌های ژلی را در ست‌های متالیک، ست‌های پاستلی (با عنوان سوفله) و حتی به‌عنوان مجموعه‌ای پر زرق و برق (Stardust Galaxy) خریداری کنید.

قلم‌های G2 دوست‌داشتنی Pilot به دلیل طول عمر کارتریج جوهر خود که در مقایسه با رقبا بسیار طولانی است و برای جوهری که به‌آرامی و بدون پرش یا لکه‌خوردن روی آن قرار می‌گیرد، متمایز هستند.

قلم B2P این شرکت، علاوه بر استفاده از جوهر مشابه، دارای یک بشکه محکم است که از 89 درصد بطری های پلاستیکی بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است.

نوک قلم با یک کلیک محکم روی دکمه درپوش انتهایی جلو می‌رود و جمع می‌شود، و دستگیره آجدار آن، دست زدن راحت را فراهم می‌کند به راحتی نسخه لاستیکی G2 نیست.